سایت هواداران رئال مادرید

سایت هواداران رئال مادرید

رئال فوتبال

سید عبدالصبور
سید عبدالصبور

سلام بر تو ای بازدید کننده که آمدی به وب من هم سر زدی خوش آمدی فقط اگه بتونی یه نظر هم بدی ممنون میشم


تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سایت هواداران رئال مادرید و آدرس real-football.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پیوند ها

نمایندگی محصولات sanford

سایت متا فوتبال

سایت خوزه مورینیو

سایت کارلو انجلوتی

سایت هیگواین

سایت استیون جرارد

سایت ریبری

سایت خدیرا

سایت رونی

سایت توتی

سایت بوفون

سایت کاکا

سایت اوزیل

سایت ایکر کاسیاس

سایت کریم بنزما

سایت گرت بیل

سایت سرخیو راموس

سایت تونی کروس

سایت کریس رونالدو

سایت رئال مادرید

ردیاب ارزان ماشین

جلو پنجره جک جی 5

مطالب اخير

عکس/ تیپ عجیب بازیکنان رئال در طول تاریخ

10 بازیکن شیشه ای تاریخ رئال

ویدئو/ پدیده 11 ساله ژاپنی که مد نظر رئال استl

ویدئو/بهترین گل کاشته های کریستیانو در چمپیونزلیگ

دیدار ایجنت لواندوفسکی با پرز/مهاجم بایرن، کهکشانی 2016؟

ویدئو/۵ گل کریستیانو در ال مادریگال

عکس/ خانواده کیلور ناواس در روز شکرگزاری

سلفی کریستیانو و پسرش در خودرو

عکس/ تمرین مارسلو با جوان ها

عکس/کریستیانو در آرایشگاه!

سلفی بلندپروازان!

عکس/کریستیانو در حال صرف شام!

عکس/ راموس، همسر و نوزاد یک روزه اش

سلفی رونالدو و پسرش/ کپی برابر اصل!

مدیر والنسیا:”رسیدن به شرایط مالی رئال غیرممکن است”

مارکا، 22 آذر

آس، 22 آذر

کریستیانو و گلزنی در پنج بازی در ال مادریگال

بازگشت مارسلو به ترکیب اصلی پس از سه هفته

“زمان تغییر در روش رونالدو”

نويسندگان

سید عبدالصبور

پیوند های روزانه

حمل ارسال خرید ماینر از چین

حمل و نقل هوایی چین

قلاده اموزشی شوک دار

سفارش آنلاین قلیون

الو قلیون

الوقلیون

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

وبلاگ دهی LoxBlog.Com

امكانات جانبي

RSS 2.0


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 33
بازدید دیروز : 13
بازدید هفته : 224
بازدید ماه : 224
بازدید کل : 10080
تعداد مطالب : 515
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1



بنیتز گزینه مناسبی برای رئال مادرید است؟

benitez

مرجع خبری رئال مادرید:بالاخره بعد از نوزده سال رافا بنیتز به سانتیاگو برنابئو بر می گردد. بازیکن سابق کاستیا کار مربی گری را از سن 26 سالگی شروع کرد و تجربه مربیگری در تیم زیر نوزده ساله های رئال و نیز کاستیا را در کارنامه خود دارد و مدتی نیز دستیار ویسنته دل بوسکه در رئال مادرید بوده است. حالا او به لطف فلورنتینو پرز و به توصیه مرد شماره دوی رئال مادرید خوزه آنخل سانچز به خانه برمی گردد.

نایب رئیس دوم باشگاه ادواردو فرناندو آخر هفته گذشته روی کار آمدن او را تایید کرد: ”  می خواهم چیزی به شما بگویم. کارلو آنچلوتی واقعا بی نظیر است. ما از او تشکر می کنیم. تا سه روز پیش او برای من بهترین مربی جهان بود همان طور که دو سال پیش این حس را نسبت به خوزه مورینیو داشتم و از این هفته نسبت به رافا بنیتز دارم.”

زمانی که بنیتز در لیورپول بود پرز دو بار سعی کرد که رضایت او را جلب کند اما هر دو بار ناکام ماند. نهایتا در بار سوم او موفق شده و می توان به این نکته پی برد که از اولین لحظه ای که پرز تصمیم به برکناری آنچلوتی گرفت همواره بنیتز را برای جانشینی او در نظر داشته است.

اما آیا او انتخاب درستی کرده است؟

من فکر می کنم که انتخاب او درست بوده است زیرا به نظر من بنیتز یک مربی عالی برای رئال مادرید است.  قبل از هرچیز، او مردی است که کاملا درک می کند رئال مادرید چه باشگاهی است و مربی گری در تیمی مانند رئال مادرید چه چیزهایی را می طلبد.

بسیاری از بازیکنان تیم با ناامیدی از خبر برکناری آنچلوتی استقبال کردند و پیام های وداعی پر از تمجید برای او فرستادند. هرچند این ها برای کارلوی برکنار شده مایه دلگرمی و خوشحالی است اما لزوما نمی توان آن را یک نشانه مثبت تلقی کرد.

بازیکنان معمولا از رفتن مربی ای که در طول حضورش در باشگاه برای همه احترام قائل بود و با همه مدارا می کرد ناراحت می شوند. مربیان جدید ممکن است به جای این که به بازیکنان اجازه دهند که با آسودگی خاطر به همان شیوه قبلی خود ادامه دهند آن ها را وادار به تمریناتی سخت تر و فشرده تر کنند. به احتمال قریب به یقین، بنیتز از این دست مربیان است. این حقیقت که او از حمایت کامل و بی قید و شرط رئیس باشگاه برخوردار است ذهن بازیکنان را درگیر می کند. من تقریبا مطمئن هستم وقتی زمان ترک باشگاه برای او فرا برسد، او پیام هایی سرشار از دلجویی و آرزوی موفقیت شبیه آنچه برای آنچلوتی فرستاده شد دریافت نخواهد کرد. رافا با تمرین دادن بیش تر آن ها را وادار می کند تا به عنوان یک تیم کار کنند و امتیازی به کسی نخواهد داد. او سعی خواهد کرد بین حمله و دفاع تیم تعادل ایجاد کند. مسلما او در تیم دوستان زیادی نخواهد یافت!

برداشت های غلط بسیاری از بنیتز می شود مثلا این که تیم های او بیش از اندازه تدافعی بازی می کنند. او در مصاحبه ای که چندی پیش با مارکا انجام داد عنوان کرد کسانی که چنین عقیده ای دارند فرق بین بازی سازمان یافته و تدافعی را نمی دانند. بنیتز ادعا می کند که آمار و ارقام حاکی از آن است که تیم های او همیشه اساس کارشان را بر گل زنی قرار می دهند اما به گونه ای سازمان یافته اند که در عین حال گلی هم دریافت نکنند.

جام هایی که او برده است تنها حاصل گل زدن نبوده بلکه عدم دریافت گل نیز نقش مهمی را در فتح این جام ها ایفا کرده است. این دو جدایی ناپذیر هستند. او در مصاحبه اش این را افزود که استعداد چیز خوبی است ولی در نهایت باید آن را کنترل و سازمان دهی کرد.

او همیشه بازیکنانی که در اختیار دارد را به بهترین شکل ممکن به کار می گیرد، به طور مثال او در والنسیا ولیورپول همین کار را کرد. در لیورپول او از استیون جرارد یک هافبک گل زن و پرکار ساخت که در پشت فرناندو تورس موقعیت شناس بازی می کرد.

او از پیشگامان به کار بردن تاکتیک هایی چون سیستم چرخشی و یارگیری منطقه ای است، روش هایی که امروز ما آن ها را کاملا عادی و جزئی از فوتبال می دانیم ولی در آن زمان بحث های زیادی در مورد آن ها وجود داشت چون روش هایی نوآورانه به حساب می آمدند. پس از او بسیاری از مربیان از این روش ها استفاده کردند اما هیچ گاه نامی از او به عنوان یکی از پیشگامان اصلی این تاکتیک ها برده نشد. او هم چنین از نخستین کسانی بود که از دو هافبک نگه دارنده (holding midfielder) استفاده کرد که باعث ایجاد تعادل در همه مناطق زمین می شد ولی همین موضوع باعث شد که به صورت غیر منصفانه ای متهم به داشتن تفکرات دفاعی شود. در فصل 08-2007، لیورپول او در مجموع 119 گل به ثمر رساند. بیش از هر تیم دیگری در انگلستان. و این آمار نمی تواند حاصل شیوه های دفاعی باشد.

مسلما او این اجازه را خواهد داشت که روش های خود را در مادرید پیاده سازی کند و به او ابزارهای لازم برای انجام این کار داده خواهد شد.

احتمالا رافا بنیتز چهارشنبه به رسانه های جهان معرفی خواهد شد. رسانه هایی که در مورد شیوه های مربیگری او بسیار اختلاف نظر دارند.

من هیچ شکی ندارم. من معتقدم و مطمئن هستم که توجه او به جزئیات و سماجتی که در پیاده کردن روش های خودش دارد رئال مادرید را به اوج باز می گرداند.

خواهیم دید.

گیلم بالاگ



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





سه شنبه 12 خرداد 1394برچسب:اخبار,اخبار فوتبال,اخبار رئال مادرید,رئال مادرید,کریس رونالدو,کریم بنزما,ایکر کاسیاس,گرت بیل,خامس رودریگز,سرخیوراموس,په په,کارواخال,تونی کروس,ایسکو,اربلوا,چیچاریتو,2015,دانلود,موزیک,ورزشی,,

|